|
|||
|
|||
Vse je šlo po maslu če na vaš email "takoj" prejmete potrdilo o oddanem naročilu. V nasprotnem primeru nas prosim kontaktirajte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ker naročila nismo prejeli!!!
STANJA ODDANEGA NAROČILA:
1. Uspešno oddano:
- Na vaš e-mail ste prejeli obvestilo da smo naročilo uspešno sprejeli in to čaka na obdelavo.
PRODJNA POGODBA S TEM KORAKOM ŠE NI SKLENJENA, SLUŽI LE KOT OBVESTILO, DA JA BILO NAROČILO USPEŠNO ODDANO. Pogodba je obvezujoča v naslednjem koraku, ko naročilo dobi status - Potrjeno in/ali Oddano v dostavo
2. Potrjeno, (naročilo v pripravi):
- Blago je dobavljivo pod navedenimi pogoji, se pripravlja, vendar še ni bilo poslano na vaš naslov.
- Blago je bilo naročeno pri dobavitelju (o roku dobave in morebitno spremenjenih pogojih ste bili predhodno obveščeni) in bo poslano takoj ko bo na zalogi;
Ponudnik (Fotojama) naročilo pregleda in naročilo potrdi oziroma zavrne (Pridržujemo si pravico naročilo zavrniti tudi brez podanega razloga). Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. pošlje e-pošto na navedeno e-pošto pri oddaji naročila. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika/kupca. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje v roku 30dni od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
3. Oddano v dostavo: "naročilo z obveznostjo plačila"
- Paket je bil oz. bo (v roku 24 ur) oddan v dostavo kurirski službi. V izogib nepotrebnim stroškom, naproščamo, da nas vseeno, v primeru želje po preklicu naročila oz. zavrnitvi paketa o tem čimprej obvestite.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopu od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
4. Preklicano, naročila ni mogoče izvesti:
- Vaše naročilo je bilo preklicano z vaše strani ali s strani ponudnika. Prodajna pogodba je prekinjena. (Pridržujemo si pravico naročilo zavrniti tudi brez podanega razloga)
V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti z odgovorom na prejeto sporočilo ob oddaji naročila oz preko e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Če se zgodi, da je naročilo že Oddano v dostavo, pošiljko kupec lahko zavrne dostavni službi.